عزیزم من مثل شما ام درخواستمو قبول کن
اولین بتام ۲۳بود
بستنی مخصوصا این دستگاهی قیفی ها برا وزن گیری جنین خوبه اگ دیابت نداری
نوشمک همش رنگه و اب و شکر ضرر داره نخور
با اب طالبی یا شیر موز خودت ددست کن
ی بار دلت خواس بخور
نوشمک و نمیدونم 😂ولی بستنی شنیدم واسه وزن گیری جنین خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.