خوردن نوشمک ضرر داره و بستنی

۴ پاسخ

عزیزم من مثل شما ام درخواستمو قبول کن
اولین بتام ۲۳بود

بستنی مخصوصا این دستگاهی قیفی ها برا وزن گیری جنین خوبه اگ دیابت نداری
نوشمک همش رنگه و اب و شکر ضرر داره نخور
با اب طالبی یا شیر موز خودت ددست کن

ی بار دلت خواس بخور

نوشمک و نمیدونم 😂ولی بستنی شنیدم واسه وزن گیری جنین خوبه

سوال های مرتبط

مامان رزانا آرسام مامان رزانا آرسام هفته دهم بارداری
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری