ماما خوردن بستنی ضرر نداره از دیروز دلم خیلی میخاد؟

۳ پاسخ

دیابت بارداری داری نباید زیاد بخوری

چه ضرری داره آخه! فقط اگر قند داری زیاد نخور

نه اگه زیاده روی نکنی همه چی میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان رزانا آرسام مامان رزانا آرسام هفته دهم بارداری
مامان فنچولی من مامان فنچولی من هفته نهم بارداری
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری