خانوما اب هویچ ی لیوان ضرر داره؟

۱۱ پاسخ

نخوری بهتره

من نمیدونستم خوردم هفته های اول خداروشکر چیزی نشد

اره دکترمن گفت هوس کردی میتونی درحد مثلا یه دونه هویج بخوری ولی یک لیوان اب هویج نه ویتامین A زیادی داره و باعث سقط میشه

کلا هرچیزی ب اندازه و کافی بخورید مشکلی نداره
زیاده روی توی اون چیز مشکل ایجاد میکنه

یه لیوان یا نصف مشکلی نداره

نه اتفاقا عالیه.من هرروز میخورم

ن منم چن باری خوردم مشکلی بوجود نیومده

ای بابا کم بخور زیادیش ضرر داره

نه یکم بخوری در حد رفع هوس مشکلی نیست
دکتر من گفت هفته ای یک استکان کوچیک اشکالی نداره

نه یه لیوان ضرر نداره ولی نخوری بهتره

اره ویتامین Aداره

سوال های مرتبط

مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان فندوق🌰🐣 مامان فندوق🌰🐣 قصد بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری