نخوری بهتره
من نمیدونستم خوردم هفته های اول خداروشکر چیزی نشد
اره دکترمن گفت هوس کردی میتونی درحد مثلا یه دونه هویج بخوری ولی یک لیوان اب هویج نه ویتامین A زیادی داره و باعث سقط میشه
کلا هرچیزی ب اندازه و کافی بخورید مشکلی نداره
زیاده روی توی اون چیز مشکل ایجاد میکنه
یه لیوان یا نصف مشکلی نداره
نه اتفاقا عالیه.من هرروز میخورم
ن منم چن باری خوردم مشکلی بوجود نیومده
ای بابا کم بخور زیادیش ضرر داره
نه یکم بخوری در حد رفع هوس مشکلی نیست
دکتر من گفت هفته ای یک استکان کوچیک اشکالی نداره
نه یه لیوان ضرر نداره ولی نخوری بهتره
اره ویتامین Aداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.