۱۸ پاسخ

واااا همه میدونن که جگر و آب هویج توی بارداری قدغن هست
به جای گیر دادن به پوست به فکر سلامتی بچه هاتون باشید !!!!

نهههه اصلا نخور باعث سقط میشه،جگر و اب هویج منع مصرف داره

کی همچین حرفیو زده آخه بهت دکترا هویچ جگر رو کلا منع کردن

نه عزیزم تو هفته های پایین اصلا خوب نیست
اگه زیاد هوس کردی ی کم بخور ولی ی لیوان نشه به دلیل ویتامین a زیادی ک وارد بدنت میشه برای جنین ضرر داره مخصوصا تو هفته های شما باعث مشکل ژنیتیکی میشه

خوب نیست عزیزم.اب هویج و جگر ویتامین A زیادی داره خوب نیست

هوبج و اب هوبج ویتامین آ داره فک کنم بد باشه

ولی منم اولش که نمیدونستم چندروز خوردم. نگران نشید. دیگه اینقدر نخورید.

هویج و جگر به خاطر ویتامین آ بالاشون نباید زیاد مصرف شن. یه سری ریسک‌ها داره مثل لب‌شکری شدن بچه.

نه مامان عسلچه کمش عیب نداره
من خودم ویارم رو انبه هست
نصف یه انبه رو میخورم
شما هم کمترش کن
در حد کم بخور

اتفاقا اب هویچ بده منبع بالای ویتامین A هست و نباید بخوری

من مخالفم.
منم تو هفته های تو آب هویج می‌خوردم نه خونریزی افتادم نه ترشح نه لکه آن تی ام تازه دادم نرمال البته بدن با بدن فرق داره

نباید بخورررری

نه بابا در حد کم هیچ چیزی خوردنش اشکال نداره ولی حالا هر روز هر از گاهی بخور هیچ طوری نمیشه

دوهفته یه بار نصف لیوان بخور

زیادیش منع مصرف داره

واای من دو سه بار خوردم چیزی نمیشه؟؟

خخخ آب هویج ممکنه نارنجی کنه بچرو نه سفید

تا جایی که من شنیدم میگن هویچ و کرفس برای زن باردار خوب نیست

سوال های مرتبط