خانمها آب هویچ تو هفته من نمیشه خورد؟

۱۰ پاسخ

🫤🫤🫤 حالا خودت میدونی ولی من بابام میوه فروشه. اب هویج میگیره. پارچ پارچ میخورم🤣🤣🤣
سیبم قاطیش میکنه
گر نگهدار من ان است ک من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

عزیزم همه چی ب حد خودش مجازه

دکتر من گفت نخور

گاهی یه بار اشکال نداره

دکترم به من گفته بود نخورم

رفتی سونو قلب؟

ویتامین آ داره
سقط آوره
نخوری بهتره

ویتامین آ داره مثل جگر

من که میخوردم خداروشکر بچه هم سالمه

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته هفتم بارداری
مامان رعنا مامان رعنا هفته چهاردهم بارداری
مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان ماردین مامان ماردین هفته پانزدهم بارداری
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هیرمانم👶🏻🩵 مامان هیرمانم👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی