تو هفته من آغوز نمیشه خورد نه ؟😋

تصویر
۱۴ پاسخ

واییی نوش جونت
من خیلی دوست دارم 🤤🤤😭

دلم خاست🤤

اغوز همون شیر گوسفند یا گاوی که تازه زایده

دلم خاس

منم هوس کردم

واسه یه بار بخور ولی زیاد نوری بعدا زبون بچه سنگین میشه .خواهرم زیاد خورده الان بچه اش سه سالشه هنوز نمیتونه درست حرف بزنه

کلی شیرماست محلی خوب نیست

نه نخور ممنوعه چیزای محلی

من اوایل بارداریم ویارم بود خوردم

میتونی بخوری ولی زیاد نخور چون هوا گرمه اذیت میشی برا زمستان مزش خیلی خوبه

کاری به هفته تون نداره ولی به طور کل الان چون تابستونه خیلی آغوز خوردن خوب نیست

موردی نداره بخور نوش حان

آغوز چیه

آغوز چیه؟

سوال های مرتبط

مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلا 🫶 مامان نیلا 🫶 هفته چهلم بارداری
مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان ۲ ماهگی
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دو پسمل🩵💙 مامان دو پسمل🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری