نمیشه تو هفته من ساندویچ سوسیس خورد؟🫠

۱۰ پاسخ

بخورین بابا فقط گرمیجات نخورین. من نهار ساندویچ همبر‌خوردم. الان هم دوباره شام میخوام بخورم

😂😂من ک الان پیام دادم همسرم بخره
بخوررربعدم توکه نمیخوای بچت میخواد

هیچ ضرری نداره مگ همه غذاها ضرر داره ک نخوری پس دیگ همه باردار گشنه بمونن 😂😐😐😐

چرا نشه بخور ولی زیاد نخور

منم چن بار تاحالا خوردم البته خودم درست کردم

بخور بابا هیچی نمیشه
هر دقیقه نیست که

بخور هوست رفع شه زیاده روی نکن
کلا مقدار کم چیزی بد نیست

میشه خورد ولی ارزش غذایی نداره

منم شدید هوس همبرگر کردم ولی میترسم🥲

در حدی بخور ک هوست بشینه

سوال های مرتبط

مامان رعنا مامان رعنا هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان هیرمانم👶🏻🩵 مامان هیرمانم👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری