تو بارداری چقد مجازیم سوسیس بندریبخوریم؟🫠🥲

۱۰ پاسخ

اگ هوس کردی فقط درحدهوست بخور چون زیادخوب نیست
من ازاول بارداریم خیلی دلم میخاست ولی بخاطربچه نمیخورم

من که یه شب خوردم تا دوروز دل پیچه شدید داشتم بندری اگه تند باشه که اصلا نباید بخوری خطرناکه

از نظر من که هرشب از بس هوس میکنم ولی نهایت یکبار درماه

سوسیس کالباس خونگی درست کنی یا یکی که خودش درست میکنه بخری خوبه چون با گوشت درست میشه سالمه

دیروز برادر شوهرم گرفت کرم داخلش بود

من تا حالا سوسیس نخوردم ولی کالباس درصد بالا دو تا پر خوردم خیلی هم میخوام ولی حس عذاب وجدان بعدش خفه ام می‌کنه ر

سوسیس کالباس خیلی مضرن‌

من که تا حالا نخوردم سوسیس و کالباس ارزش غذایی ندارن

دلم خواست گفتی💔کاش ویار ولم کنه هرچی بخوام رو بخورم

من که میترسم نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد