خانما شما سوسیس و کالباس میخورن تو بارداری

۱۲ پاسخ

من خونگی میخورم

من هر چند وقت یبار میخورم

زیاد نه ولی دو سه بار خوردم

من سربارداری دخترم شوهرم اصلا نمیزاشت بخورم.

من همه چی میخورم🥴

تا الان نخوردم هوس هم نمیکنم 🫠فقط دلم چیپس میخاد ک شوهرم اصلا نمیزاره بخورم 🤣🤣فقط میوه و خوراکی سالم

من اوایل دوسه بار خوردم. الان حالم بهم میخوره متنفرم از غذا خصوصا فست فود میبینم‌میخوام بیارم بالا

یکی دو بار

من ک میخورم

ن یکبارفقط خوردم ک گلاب ب روت اونم 😑😑

من اوایل میخوردم تهش فهمیدم نههههههه نباید میخوردم و شمام اصلا نخوررر

من یکی دوبار خوردم هر دو بار بیرون روی و حالت تهوع بدی گرفتم و کلی معده ام ترش شد و دگه نخوردم

سوال های مرتبط

مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا هفته بیست‌وپنجم بارداری