خانما تو هفته ی من نمیشه دل و جیگرو قلوه اینا خورد؟

۷ پاسخ

نه کلان خوب نیست نخورباعثه سقطمیشه

نخوری بهترع عزیز

اصلا نخور تنها چیزایی ک دکتر بمن تاکید ورد نخورم زعفرون و زرشک و جیگر بود

نخوری بهتره

من خودم هلاکشم ولی نخور

نههه جیگر سقط می‌کنه نخور

کلا خوب نیست توبارداری

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری