۱۲ پاسخ

اگه خیلیی به چشمت یه کوچولو بخور و حتما سفارش بده قشنگ بپزه که خون ابه نداشته باشع

من پریشب سه تا قلوه کوچول موچول خوردم اینقدررررر دلم میخواست شوهرم هی میگفت بازم میخوای از ترس گفتم نه وگرنه میمیرم برای قلوه😭

بخور عزیزم ولی زیاد نه من خودم امشب سه سیخ دل خوردم

نه کل بارداری ممنوعه

دکتر بمن گف ممنوعه

کلا امحا و احشا گوسفند ممنوعه
وگوساله

من خوردم چندبار

والا خواهر من تازه از جیگرکی برگشتم 😂البته فقد خوشگوشت و دل و قلوه خوردم که ب شدت هوس کرده بودم . جیگر نخوردم. بهتره تا سه ماهه اول نخوری

چون ویتامین Aداره کلا ممنوعه

منم دلم خیلی میخاد ولی فکر کنم دل و قلوه هم ممنوعه

واقعا نمیدونم ولی منم دلم خیلی میخواد

ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان هیرمانم👶🏻🩵 مامان هیرمانم👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌ونهم بارداری