۶ پاسخ

من که جیگر دل قلوه همه چی چندبار خوردم
زیاده رویش خوب نیست وگرنه اونقدرا ضرر نداره تازه خاصیت هم داره

جگر اصلا نخور فقط یک دونه چون ویتامین آ زیادی داره

نوش جانت گلم

دل که خیلی خوبه میگن بچه با دل و جرئت میشه البته هر چیزی کم اصلا ضرر نداره من دلم میخواست خوردم چنتا جیگر

نوشجونت

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری