۴ پاسخ

کلا جیگر ضرر داره ، حالا دل و قلوه و سفید و سیاهش فرقی نمیکنه ، ولی یه سیخ بخورین که چیزی نمیشه ، مقدار زیاد نباید مصرف کنین ، نوش جان

عزیزم کلا بهتره نخوری ولی اگه دیگه خیلی هوس کردی یکی دوبار خوردنش تو کل بارداری هیچ مشکلی نداره...فقط خیلی تازه باشه جیگرش و کامل پخته بشه

در حد رفع هوس بخور .اینم ضرر داره

والا من جگر سفید رو کلی خوردم
دل قلوه هم بله خیلی خوردم

فقط اون جیگر اصلیه رو موندم ت کفش میگن نه😂

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته سی‌ام بارداری
مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهشتم بارداری