خانما خوردن هويچ ضرره در بارداري ؟؟

۶ پاسخ

بله مضره هم خودش هم آبش

یکی دو تا در روز اوکیه
آب هویج خوب نیست چون مقدار ویتامین A بالا داره

دکتر من گفت ویتامین آ جگر ضرر داره و نباید اصلا بخوری ولی هویجو گفت میتونی بخوری ولی نه در حد زیاده روی.من خودم هر دو روز یه بار یا حداقل در هفته دوبار میخوردم

آب هویج ۳ ماه اول کلا برای بچه بده ک خدایی نکرده ی موقع اتفاقی براش میوفته خوده هویجم خیلییی کم در حد ویار میتونی بخوری بعد۳ ماه آزاد میشه

چون ویتامین آ داره بهتره سه ماه اول خورده نشه

تو مقادیر زیاد فک کنم
اما اینکه بخوای یدونه بخوری در روز یا تو غذا استفاده کنی
فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سوگند مامان سوگند روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توکل بر خدا مامان توکل بر خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۶ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سوگند مامان سوگند روزهای ابتدایی تولد