خانوما سلام قرمه سبزی نفخ داره ؟؟ 🥲😖

۸ پاسخ

فقط بعد‌بارداری خیلی مهمه ک اگه شیر مادر میخوره تا یکی دوماه چیزای نفخ نخوری وگرنه الان هیچ موردی نداره

من از اول تا الان همه چی خوردم
تازه همین امروز نهار قرمه سبزی خوردم
بعد‌از ظهر هم اش‌دوغ‌
درکل حبوبات مثه گوشته برای وزن گیری جنین خیلی مفیده اصلا نباید تو بارداری ازشون دوری کنی

نفخ لوبیاشو بگیر

بله بسیار😂😂😂

اگه لوبیاش خیس شده باشه نه

اره چقدم‌بده چیزای نفخ دار میخوریم😂
من ناهار فلافل خوردم داغونم
تازه ۲الی۳تا دونه

بعلععههه

اگر لوبیاش خیس نشه بله دیگه نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری