۷ پاسخ

نخورین بهتره ولی اگرم خوردین کم بخورین

ن ن هیچی نیست هر چی هوس کردی بخور

خوردی دیگ نوش جونت ب چیزی فک نکن

والامن بارداری اولم کلی جیگرخوردم هیچی نشد

۴ تا دونه چیزی نمیشه
هروقت هر چیز ممنوعی هوس کردین در یه تیکه کوچولو بخورین نه بیشتر
من در حد یه قولوپ نوشابه میخورم

۴۰ تا هم میخوردی هیچی نمیشد،نوش جونت

۴ تا دونه چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان میراث 🥹❤️‍🩹 مامان میراث 🥹❤️‍🩹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری