عزیزم جگر بدلیل وجود ویتامین A خوردن زیادش ممنوعه
حالا یه سیخ اشکالی نداره گلم
به خودت استرس نده
استرس نگیر هیچیی در حد نرمال مشکل بوجود نمیاره یه سیخ چیزی نیست منم همیشه در این حد میخورم هیچیزیم نشده
دارم از استرس میمیرم😭😭😭
هفته ای یبار مجازه دکترم گفت
نوش جونت عزیزم
ولش کن اصلا
خوردن زیادش بده
در حد هوسونه اشکال نداره
😪😪😪😪😪😪
تا یه سیخ مجازی
ان شاءالله ک چیزی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.