۹ پاسخ

عزیزم جگر بدلیل وجود ویتامین A خوردن زیادش ممنوعه
حالا یه سیخ اشکالی نداره گلم
به خودت استرس نده

استرس نگیر هیچیی در حد نرمال مشکل بوجود نمیاره یه سیخ چیزی نیست منم همیشه در این حد میخورم هیچیزیم نشده

دارم از استرس میمیرم😭😭😭

هفته ای یبار مجازه دکترم گفت

نوش جونت عزیزم
ولش کن اصلا

خوردن زیادش بده
در حد هوسونه اشکال نداره

😪😪😪😪😪😪

تا یه سیخ مجازی

ان شاءالله ک چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس 💖 مامان نفس 💖 ۴ ماهگی