از دیشب ک چن دونه جیگر خوردم تا صب خابم نگرفت ترسوندنم اینجا

۱۱ پاسخ

منم میخورم هرچی بخوام اصلا محدود نمیکنم خودمو

عزیز دلم دکتر منم بهم گفته در حد رفع هوس هرچی دوس داری بخور
اشکال نداره نوش جون خودت و گل پسری بشه
هروقت میلت کشید میتونی یکی دو تا دونه بخوری
ب چیزای بد فکر نکن🩷

من سر دخترم تازه چهارهفتم بود. مکه ای داشتیم . نشستم ی دل سیر جیگر که کباب کردند خوردم . بعد زنگ زدم ابجیم گفتم میگم من جیگر خوردم ی بشقاب طوری که نیست . گفت زور داره . خطرناکه .
حالا باید بگی 😂😂😂😂

منم خوردم فک کتم زیر ۳ماه یکم خطرناکه اکنم اگه زیادبخوری مثلا درماه یکی دوبار اشکالی نداره

من الان خوردم اون چند دونه کاری نمیشه

دیونه ! ببین چه استرسی ب خودت دادی ک بدتر از خوردن جگر بود .هیچ مشکلی ندارع در حد چند تا دونه هوسی

اگر اگر اگر حاوی هلیوباکتر باشه چیکار میخوای بکنی؟؟؟ خیلیا این زیر نوشتن بخور اشکال نداره! قطعا سواد ندارن و شکم رو به عقل داشتن ترجیح میدن. به خاطر زیاد بودن ویتامین آ و باکتری هلیوباکتر دکتر جگر رو ممنوع میکنه. ادمایی که شکمشون واسشون مهمتره و حامله میشن نظرشون مهمتره واست یا نظر دکتر؟؟؟
همه گفتن ما خوردیم هیچیمون نشد! خیلیا هم خوردن خیلی چیزاشون شده فقط شماهایی که خوردین شانس اوردین ولی خانومای عزیز یه ذره خوراکی ارزششو نداره جون جنین رو به خطر میندازین.

گوش نکن منم خوردم خداروشکر مشکلی نبوده

من که حدود2هفته پیش نصف ساندویچ جیگرخوردم هیچیم نشد بعدش آنومالی هم رفتم

یعنی واقعا انقد بخودتون سخت میگیرید؟؟؟ من همیشه میخورم جیگر که هیچی همه چی میخورم

به حرف های اینجام دقت نکن یه مرکز بهداشتیه برای خودش😂
اگه چندتا دونه بوده با یه بار هیچی نمیشه...

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد