دیشب ۳ ،۴ تا دونه جگر و دل و قلوه خوردم استرسی شدم🫠

۷ پاسخ

سم هم که میخوری با لذت بخور
اینکه جگره ،والان خوردی و تموم شده استرس بدتر از هرچیزیه🙃

من تاحالا تو زندگیم لب به جگر نزدم از وقتی باردارم گاهی انقد هوس میکنم ولی مامانم نمیزاره بخورم نخوردم تاحالا

نترس منم خوردم در حد کم چیزی نمیشع

منم خوردم نترس بابا

سه ماه اول خیلی خطر داره بعدش دگ در حد هوس میتونی بخوری نترس

جگر و قلوه ایراد نداره
جگر هم کم خوردی .
چیزی نیست

وای خدا چه زیاد خورد 😂
۴یا۵بار یه دل سیر خوردم

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته سی‌ام بارداری