دل و قلوه هم مثل جگر نبايد بخوريم ؟

۴ پاسخ

گلم شما گرمساری پیش کدوم دکتر میری؟

مشکلی نداره من خوردم تو گوشی بزنید زده اگه کامل پخته شده میشه خورد

من دل و قلوه خوردم
قلوه نخور میگن خوب نیس
دل که گوشته دیگه با دنبه میخورم من.

من امروز جیگر خوردمم 🫣🫣🫣🤦🏻🤦🏻🤦🏻

سوال های مرتبط

مامان پارسین و تودلی مامان پارسین و تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 روزهای ابتدایی تولد