۵ پاسخ

من نمیدونستم ضرر داره شبی ک‌فهمیدم دوقلوان و قلبشون تشکیل شده اورژانسی سونو شده بودم ساعت ۲ شب بود با همسرم رفتیم جگرکی جشن گرفتیم ۳ سیخ خوردم😅😅

من از اول بارداریم هوسشو دارم از اونجایی ک خوب نیست جلوی خودمو گرفتم🫠

اهنش بیش ازحد بالاست نخوری بهتره

من چن وقت پیش ی سیخ جیگر خوردم ک اونم ۴ ، ۵ تا دونه بود در حدی ک هوسم رف

کلا میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد