سلام،. خانما خوراک جگر و دل درحد چند لقمه ضرر داره؟؟

۷ پاسخ

ن من میخورم

بعد از سه ماهه اول اشکال نداره در حد چند لقمه کوچیک

من فقط دل خوردم جگر نخوردم

‌عزیزم بهتره مصرف نکنی چون ویتامین آ زیاد داره و باعث خدایی نکرده لب شکری شدن بچه میشه البته اگر ویتامین آ زیاد باشه تو بدنت این اتفاق میوفته

عزیزم چون جگر ویتامین آ و رتینول زیاد داره ممنوعه ولی نگران نشید دیگه سعی کنید نخورید🥰دل و قلوه هم فقط باید از سلامتش مطمئن بشین الوده نباشه

من ی بار تا میتونستم خوردم که دیگه تا آخر بارداری هوس نکنم😂🤦‍♀️

نه بابا اوکیه من که خوردم و میخورم

سوال های مرتبط

مامان دنیای من😍 مامان دنیای من😍 ۶ ماهگی
مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی