خانما تو هفته من جگر ضرر داره؟؟

۱۰ پاسخ

دکترت کیه جیرفت

نخوری بهتره

در حد رفع هوس دو تیکه میتونی بخوری

جیگر و هر چیزی ویتامین ا زیاد داره ممنوعه

منم شنیدم ضرر داره ولی یکی از دوستام از روزی که شنید باردار هفته ای یک سیخ جگر گوسفندی میخورد

من از اول بارداریم تا الان دو سه بار خوردم ولی در حد دو سه تا دونه درحد رفع هوس میتونی بخوری عزیزم
از یه سایتی خونده بودم تو سه ماه دوم در حد ۲۰گرم میشه خورد

نخور

تا اخر بارداری ممنوعه

خوب نیست اصلا

اصلا خوب نیست جیگر توی هر هفته که باشی بهتره نخوری ❤️

سوال های مرتبط

مامان جوجه😍🫀 مامان جوجه😍🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دنیای من😍 مامان دنیای من😍 ۶ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری