۶ پاسخ

من بارداری قبلیم خیلی بادام زمینی نمکی میخوردم_نمیدونم تاثیر اون بود یا چیز دیگه اما دخترم از وقتی دنیا اومد یه دونه های ریزی رو پوستش بود تا الان که ۴ سالشه چندین بار رفتیم دکتر و گفتن چیز خاصی نیس،دونه ها جوری نیس تو چشم باشه_نه خارش داره نه قرمزی _من خودم میگم شاید بخاطر اون بادام زمینی هایی باشه که تو بارداری زیاد خوردم.

تیروئیدداشته باشی بده

بادوم زمینی به دلیل اینکه ممکنه موجب ایجاد آلرژی به بادوم زمینی در بچه بشه ممنوعه

اگه فشارت بالا نیست بخور اونا خیلی نمک دارن

منم میخورم خیلی دوست دارم

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا و کیان مامان لیانا و کیان ۱ ماهگی
مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب مامان زینب ۱ ماهگی
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی