الان خوندم هیچ جا ننوشنه بود خوب نیسش نوشته بود خطری نداره واسه تهوع خوبه و اینا رسیدشم که خیلی مفیده
چی هست🤔
اصن تو مشهد همچین چیزی نی تو اینستا دیدم 🥺
برات خیلی خطرناکه عزیزم بفرسشون برا من 🤝🤤
کلا از لحاظ خانمهای گهواره هیچی نباید خورد
گرمه در حد دو تا تیکه
چغاله کم خوردنش نه ولی بازم باعث دلدرد میشه انبه هم ک نه گرمه نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.