خانوما چغاله انبه مشکلی نداره خوردنش؟

۷ پاسخ

الان خوندم هیچ جا ننوشنه بود خوب نیسش نوشته بود خطری نداره واسه تهوع خوبه و اینا رسیدشم که خیلی مفیده

چی هست🤔

اصن تو مشهد همچین چیزی نی تو اینستا دیدم 🥺

برات خیلی خطرناکه عزیزم بفرسشون برا من 🤝🤤

کلا از لحاظ خانمهای گهواره هیچی نباید خورد

گرمه در حد دو تا تیکه

چغاله کم خوردنش نه ولی بازم باعث دلدرد میشه انبه هم ک نه گرمه نخور

سوال های مرتبط

مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌ودوم بارداری
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری