۷ پاسخ

زیادی روی تو ترشی فشار میبره بالا کم بخور
یا ابکش نمک سرکه بره

ولی سعی کن مصرف ترشیت زیاد نشه

ترشی در حدی که هوستو کم کنه خوبه شربت شیره ک دیگ عالیه

ترشی کلم اگه تیرویید کم کارباشه زیاد خوب نیس

عزیزم شربت شیره عالیه، ترشی هم نه اصن ضرر نداره

هر چیز به اندازش هیچ مشکلی نداره

نه گلم هرچیزی رو کم بخوری چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان بچه هام مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری