۵ پاسخ

نخوری بهتره کلا ماهی جیوه داره

من کلا ب ماهی علاقه ندارم ولی میگن غزل الا و سالمون بخورید .

سرچ کن بابت جیوه اش
نباید جیوه اش بالا باشه

سالمون. قزل الا
میتونی بخوری

بهترین ماهی در دوران بارداری سالمون هست چون جیوه کمتری داره

سوال های مرتبط

مامان حسین و امیرعلی🩵 مامان حسین و امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 مامان دلوین🐣🩷🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وسوم بارداری