ستیریزین اول بارداری خوردنش مشکلی نداره؟؟

۴ پاسخ

من که تو فصل بهار پدرم با عطسه و الرژی درمیاد یه بار خوردم بازم اگه بهم فشار بیاد و خیلی عطسه کنم میخورم

نه ولی بهتره تا میشه دارو نخورید

سلام عزیزم ، شما دکترتون ستیریزین رو منع نکرده بود؟؟ مشکلی پیش نمیاره؟من آلرژی دارم اول بارداریمه ، خیلییی عطسه میکنم ، نمیدونم بخورم یا نه ستیریزین رو

من توبارددری قبلم‌پزشکم‌خیلی سن بالا و باتجربه بودن میگفتن اگ‌نمیدونیسین باردارین خوردین باش فکرنکنین.ولی تا۳ماهگی همون دمیترون هم‌تاجایی ک جاداره نخوردی واسه حالت تهوعه....۹۳روز فککنم‌میگف😅

سوال های مرتبط

مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری