هندوانه مشکلی نداره ماه های اول خوردنش؟

۴ پاسخ

من خیلیییییی میخورم از اول میخوردم

قنوت اگر اوکیه بخور
وگرنه میوه های انقدر شیرین سعی کن در حد متعادل و کم بخوری

به اندازه بخوری مشکلی پیش نمیاد

نه چ اشکالی

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وسوم بارداری
مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری