سلام خانما عزیز
تو هفته من خوردن هندوانه مشکلی نداره؟

۶ پاسخ

منکه میخورم

کم باید بخوری قند دارا

ن روزی دوتا قاچ کوچیک اشکال نداره

من نشنیدم ضرر داشته باشه

نه عزیزم منم می‌خورم مشکلی نداره البته قند و کربوهیدراتش زیاد به اندازه مصرف کن

من میخورم عزیزم
فکر نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دهم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان یه فرشته🩵 مامان یه فرشته🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری