خواهرا توت فرنگی خوردنش مشکلی نداره؟

۹ پاسخ

من که میخورم هر چی به اندازه بخوری ضرر نداره

توت فرنگی عالیه فقط تمیز بشور با اب نمک

من هم هفته شما بودم روزی دو سه دونه میخوردم

نه اصلا ایرادی نداده تازه ویتامین c داره من اولا همش میخوردم

چون هفتت پایینه در حد چند تا ک هوس کردی بخور زیاده روی نکن خوب نیس

قبل از خوردن یساعت تو آب نمک بزار میکروبش خارج بشه

تو قسمت تغذیه گهواره نوشته خوبه

نه زیاد نخور ولی خوبه اسیدفولیک داره شکمتم شل میکنه خوبه
من امروز خیلی خوردم ولی 🫣😂

نه ضرری نداره.پیش پای شما یه سبد توت فرنگی خوردم.فقط حسابی وقت بزار برا شستنش

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
فرفری فرفری قصد بارداری
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
مامان حلما و حسام مامان حلما و حسام هفته هشتم بارداری