۶ پاسخ

نه فکر نکنم من خودم امشب خوردم

توت فرنگی خوبه ، اما شستنش خیلی مهمه ، بریز توی کاسه آب کمی سرکه کمی جوش شیرین بریز ۵ دقیقه بعد بشور

سلام خانما کسی اینجا ساکن شهر ساری هست؟؟دکتر خوب و با حوصله میشناسید برم پیشش

برعکس خیلی خوبه برا تشکیل قلب ولی قشنگ بشورشون

نه بخور

ن خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط

🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
فرفری فرفری قصد بارداری
مامان کوچیلو💕 مامان کوچیلو💕 قصد بارداری
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
مامان حلما و حسام مامان حلما و حسام هفته هشتم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته یازدهم بارداری
مامان آوا خانم مامان آوا خانم ۴ سالگی
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری