۸ پاسخ

توت فرنگی ازون میوه های که قندش خیلی کمه نسبت به میوه های تابستونی هندونه طالبی و اینا پس بنظرم خیلی خوبه بخور حتما

میوه هرنوعش خوبه فقط بخاطر قندی که دارن نباید زیادروی بشه

توت فرنگی خیلی خوبه

اینجوریه

تصویر

توت فرنگی خوب بشور روزی دو،سه تا بخور من خوردم .

ازگیل مگه در اومده؟؟
بدن من ب توت فرنگی حساسیت نشون میدا زیاد نخور گلم.

ازگیل چیه

آره عزیزم من خوردم البته توت فرهنگی

سوال های مرتبط

مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان کوچیلو💕 مامان کوچیلو💕 قصد بارداری
مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته هجدهم بارداری