خانما توت فرنگی تو بارداری خوبه؟

۶ پاسخ

آره خوبه

هر چی دلت میخواد بخور ولی کم

اره اما خووووب بشور

آره فیبر داره و کلی خواص اما باید در خوردن هیچ چیز زیاده روی نکرد

اره عالیه،پر منیزیم و اسید فولیک

اره
ولی سرده کم بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچیلو💕 مامان کوچیلو💕 قصد بارداری
مامان آوا خانم مامان آوا خانم ۴ سالگی
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری