خانوما توت فرنگی و به و خرما خوبه برا تشکیل قلب؟

۶ پاسخ

من خیلی خوردم

بادام درختی و انجیر هم خوبه عزیزم

آب انار و بادام بخور

خرما بادام درختی سیب درختی

توت فرنگی عالی برای تشکیل قلب

توت فرنگی نشنیدم ولی خرما همیشه خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۳ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری