خانوما برا تشکیل قلب نی نی چی خوبه؟؟؟😍

۱۱ پاسخ

ببین خرما تامیتونی بخور شیرخرما مخلوط کن بخور
بادوم بخور
خیلی عالیه😍
خرما هم عدد فرد بخور مثلا یا یدونه یا سه تا یا پنج تا
اخه اگه زوج بخوری قند میگیری

سیب بادام درختی

بیخیالی هم عالیه 😂😂😂🤩🤩🤩قران. بخون سوره یوسف مریم

میوه یا مربای به
سیب
آرامش وحس وحال خوب

خرما
آب انار
انجیر
عزیزم درخاستمو قبول کن هم هفته ایم

شیر و سیب هم خوبه عزیزم
همیشه هم به جپ بخواب

شیر و خرما

بادوم درختی خرما مویز شیر پنیر و گردو سیب من اینارو زیادخوردم

ارامش و نداشتن استرس

عزیزم مغزیجات بخور
میوه بخور مثل گلابی سیب

مغز یجاات زیاد بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣🍼 مامان جوجه🐣🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری