میگم‌شنیدم هویج برا تشکیل قلب خوبه بخورم یا خوب نی؟س

۸ پاسخ

ولی من شنیدم هویج تو بارداري بده چون ویتامین آ داره مخصوصا اوایل

باعث سقطه

انار به خرما انجیر اینا خوبه نه هویج🫠😂😂

کلی چیز هست ک برای قلب خوبه اونارو ول کردی اد چسبیدی به هویج ک سقط آوره🥴😂😂

هویج ضرره عزیزم بخاطر ویتامین آ نباید بخوری من توو سوپ میخورم کم میخورم ی بارم اب هوبج در حد ی لیوان خوردم

ن نخور سقط میکنه

ضرر داره عزیزم میگن ب عوضش انارو خرما بخور

هویج سقط اور

سوال های مرتبط

مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی