ولی من شنیدم هویج تو بارداري بده چون ویتامین آ داره مخصوصا اوایل
باعث سقطه
انار به خرما انجیر اینا خوبه نه هویج🫠😂😂
کلی چیز هست ک برای قلب خوبه اونارو ول کردی اد چسبیدی به هویج ک سقط آوره🥴😂😂
هویج ضرره عزیزم بخاطر ویتامین آ نباید بخوری من توو سوپ میخورم کم میخورم ی بارم اب هوبج در حد ی لیوان خوردم
ن نخور سقط میکنه
ضرر داره عزیزم میگن ب عوضش انارو خرما بخور
هویج سقط اور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.