آب هویج برای تشکیل قلب جنین خوبه

۱۲ پاسخ

نه سرشار از ویتامین A خوب نیست

خرما بخور

اصلا نخور تو ۳ ماهه اول اصلا هویج و آب هویج نخور

نه عزیزم خطرناکه
بادوم زیاد بخور خوبه برای تشکیل قلب

آب هویج باعث سقط میشه دختر

نه عزیزم خطر ناکه نباید بخوری

آب هویچ سقط کننده ست

شیر وعسل خوبه

بادوم خرما من اینارو زیاد خوردم

اصلا نخور تو سه ماه اول ممنوعه

اصلااا

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دریا🌊🩷 مامان دریا🌊🩷 ۲ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان مهیار مامان مهیار ۱ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته ششم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وسوم بارداری