سلام خانما برا تشکیل قلب چی خوبه بخورم

۸ پاسخ

سوم مرداد موعودمه

برا منم دعا کنید مثبت بشم این ماه 🥹

بادوم ،خرما،سیب خوندن سوره یاسین و حجرات
من از یک روز بعد اقدام شروع کردم بچم تو ۶ هفته قلبش تشکیل شد🤣🤭

نداشتن استرس بادام درختی سیب عدس خرما مویز

استرس سمه .....اب فراوان.شیر خرما بادوم درختی مغزیجات اسفناج

پروتئین

هیچی فقط مثل من استرس نداشته باش سم سم

فقط استرس نداشته باش عزيزم اگر ميتوني بادام درختي و خرما بخور

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته سیزدهم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس و لوبیا مامان نفس و لوبیا هفته سیزدهم بارداری
مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی
مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان آیه وآرتین مامان آیه وآرتین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌ونهم بارداری
آرزو🐣🫧 آرزو🐣🫧 قصد بارداری