سلام خانما میخواستم ببینم برا تشکیل قلب بچه چی بخورم

۵ پاسخ

خرما گردو ،بادام وپسته،موز، سیب و به،ویتامین دی و فولیک اسید ،تخم مرغ عسلی ،

من این لیستو دارم

تصویر

خودش تشکیل میشه بادام و لوبیا سبز و خرما هم خوبه

سلام عزیزم من شنیدم عدس هم خوبه

خرما عالیه

سوال های مرتبط

مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیه وآرتین مامان آیه وآرتین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسلم مامان پسلم روزهای ابتدایی تولد