خواهش میکنم گل من
من خودم خرما ،گردو،شیر،گوشت قرمز خیلی خوردم رفتم سونو ۶هفته و ۱روز قلب کوچولوش تشکیل شده بود 😊
بادوم ،لوبیا سبز
اسیدفولیک و ویتامین دی روزی یکی شروع کن، سیب هم خوبه
انار به عصاره گوشت شنیدم خوبه
سلام عزیزم.ن هفته هفت وهشت تشکیل میشه من پنج هفته و پنج روز رفتم سونو هنوز تشکیل نشده بود دوباره 29باید برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.