۶ پاسخ

خواهش میکنم گل من

من خودم خرما ،گردو،شیر،گوشت قرمز خیلی خوردم رفتم سونو ۶هفته و ۱روز قلب کوچولوش تشکیل شده بود 😊

بادوم ،لوبیا سبز

اسیدفولیک و ویتامین دی روزی یکی شروع کن، سیب هم خوبه

انار به عصاره گوشت شنیدم خوبه

سلام عزیزم.ن هفته هفت وهشت تشکیل میشه من پنج هفته و پنج روز رفتم سونو هنوز تشکیل نشده بود دوباره 29باید برم

سوال های مرتبط

مامان صغری مامان صغری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان بادوم کوچولو مامان بادوم کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🍯🧸 مامان شاهان🍯🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی