من 6هفته و 4روز رفتم تشکیل شده بودن
زوده
.
فک کنم زوده
چون دکترم ب من گف اخه اردیبهشت برم
من ۶ هفته و ۴ روز رفته بودم
من ۶ هفته تشکیل شده بود البته خودم گفتم صداشو برام پخش نکن چون براش ضرر داره سعی کنید تا ۸ هفته بگید صدای قلب پخش نکنن چون خیلی ضرر داره من ک ۱۲ هفته صداشو شنیدم
۸ هفته ۳ روز
من ۶ هفته تو سونو قلبش معلوم بود برای من صداشو گذاشت
من پنج هفته و نیم رفتم سونو گفت ۶هفته است و قلبش تشکیل شده بود
واژینال تو آخرای ۶ هفته همنشون میده شکمی ۸ هفته بری مطمئنه
من رفتم
صداشو نذاشت فقط از رو صفحه میدید ک داره میتپه
من ۶ هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود ضربان قلبش روی ۱۴۶ بود
زوده هنوز 7تموم بشه اونوقت بری بهتره استرس نداشته باش تجربه ی تلخشو خودم دارم برای همین بیخیال بسپرش به خدا
من گفت ۶ هفته و ۲ روزش هست و صدای قلبش خیلی کم شنیده می شد
من ۵هفته و۴روز قلبش میزد البته سونو واژینال
مال من هفته ۸ تشکیل شده بود
من دکتر سنو نوشته برام برا فردا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.