خانوما کی 6 هفته رفته برا تشکیل قلب
قلب تشکیل شده بود؟

۱۶ پاسخ

من 6هفته و 4روز رفتم تشکیل شده بودن

زوده
.

فک کنم زوده
چون دکترم ب من گف اخه اردیبهشت برم

من ۶ هفته و ۴ روز رفته بودم

من ۶ هفته تشکیل شده بود البته خودم گفتم صداشو برام پخش نکن چون براش ضرر داره سعی کنید تا ۸ هفته بگید صدای قلب پخش نکنن چون خیلی ضرر داره من ک ۱۲ هفته صداشو شنیدم

۸ هفته ۳ روز

من ۶ هفته تو سونو قلبش معلوم بود برای من صداشو گذاشت

من پنج هفته و نیم رفتم سونو گفت ۶هفته است و قلبش تشکیل شده بود

واژینال تو آخرای ۶ هفته هم‌نشون میده شکمی ۸ هفته بری مطمئنه

من رفتم
صداشو نذاشت فقط از رو صفحه میدید ک داره میتپه

من ۶ هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود ضربان قلبش روی ۱۴۶ بود

زوده هنوز 7تموم بشه اونوقت بری بهتره استرس نداشته باش تجربه ی تلخشو خودم دارم برای همین بیخیال بسپرش به خدا

من گفت ۶ هفته و ۲ روزش هست و صدای قلبش خیلی کم شنیده می شد

من ۵هفته و۴روز قلبش میزد البته سونو واژینال

مال من هفته ۸ تشکیل شده بود

من دکتر سنو نوشته برام برا فردا

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته دوازدهم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری