به من دکتر گفت۶هفته و۴روز بیا سونو
به احتمال زیادبله
من هنوز نرفتم چهارشنبه قراره برم الان 7 هقته و 2 روزمه
نه بزار بشی 8هفته
من برای دخترم ک رفتم سونو تشکیل شده بود
من ۸ هفته مبرم یعنی دوهفته دیگه
من آره تشکیل شده بود 6 هفته 3 روز
من طبق پریودی ۷ هفته و ۴ روز رفتم تو سونو ۶ هفته و ۶ روز بود و قلب تشکیل شده بود
احتمال داره ولی خییییلی کم
۸ هفته کامل شدی برو سنو
اره من خودم ۵ هفته و ۵ روز رفتم صدا قلبشو شنیدم ینی اولین سونوگرافی بود صدا قلبشو گذاشت
منم ۶هفنه ۴روزمه دکتر گفت برای قلب ۱تیر برم سونو
من ۶ هفته رفتم سونو برا قلب تشکیل نشده بود ۷ هفته ۳ روز رفتم بود
شاید ولی احتمالش کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.