6 هفته و ۴ روز قلب تشکیل شده؟

۱۳ پاسخ

به من دکتر گفت۶هفته و۴روز بیا سونو

به احتمال زیادبله

من هنوز نرفتم چهارشنبه قراره برم الان 7 هقته و 2 روزمه

نه بزار بشی 8هفته

من برای دخترم ک رفتم سونو تشکیل شده بود

من ۸ هفته مبرم یعنی دوهفته دیگه

من آره تشکیل شده بود 6 هفته 3 روز

من طبق پریودی ۷ هفته و ۴ روز رفتم تو سونو ۶ هفته و ۶ روز بود و قلب تشکیل شده بود

احتمال داره ولی خییییلی کم
۸ هفته کامل شدی برو سنو

اره من خودم ۵ هفته و ۵ روز رفتم صدا قلبشو شنیدم ینی اولین سونوگرافی بود صدا قلبشو گذاشت

منم ۶هفنه ۴روزمه دکتر گفت برای قلب ۱تیر برم سونو

من ۶ هفته رفتم سونو برا قلب تشکیل نشده بود ۷ هفته ۳ روز رفتم بود

شاید ولی احتمالش کمه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو ivf مامان فندق کوچولو ivf هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته یازدهم بارداری
مامان هنوز معلوم نیس مامان هنوز معلوم نیس هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زنبورک کوچولو 🐝 مامان زنبورک کوچولو 🐝 هفته دوازدهم بارداری