خانوما کسی 6 هفته 5 روز واسه تشکیل قلب رفته

۵ پاسخ

من 6 هفته رفتم خداروشکر تشکیل شده بود

من رفتم قلب داشت

6وسه روز بود

منم سونو واژینال ۶ هفته و سه روز

بهتره نری چون ممکنه قلبش کوچیک باشه دستگاه تشخیص نده بعد استرس بگیری بزار یه هفته دیگ برو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری
مامان فندق کوچولو ivf مامان فندق کوچولو ivf هفته نوزدهم بارداری