خانوما چی بخورم برا تشکیل قلب جنین؟؟؟

۸ پاسخ

گردو و اسفناج

عه نسیم‌ مثبت شدی؟؟؟؟

من انار خرما بادام میخوردم

خرما انار

خرما زیاد بخور انارخیلی خوبه

انار و بادام

به خوردن ربطی نداره نگران نباش تشکیل میشه همه چی بخور فقط جگر و هویج نخور

میگن به وسیب و مغزیجات خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان معلوم نیست مامان معلوم نیست هفته سوم بارداری
مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاه‌پسرم مامان شاه‌پسرم قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری