برای تشکیل جنین
و تشکیل قلب جنین چی بخورم ؟

۹ پاسخ

هیچی ربطی نداره دست خدا من از دکترم پرسیدم گفت ربطی نداره چی بخوری

من الان پنج هفتم دکتر سونو واسه هشت هفته نوشته
شیر و خرما و اجیل و تخم مرغ و اینا میخورم
گوشت
هرچیزی ک خوبه
انشالله تشکیل بشه

ولی من همه ی اینارو مصرف کردم هنوز قلب بچم تشکیل نشده

سیب و به زیاد بخور واسه تشکیل قلب عالیه

درخواست بده داشته باشمت

درختی

بادام انجیر خشک

خودتو ببند به آب انار،بادام درختی،سیب،گلابی،به،تخم مرغ آبپز روزی دوتا،شیر روزی دولیوان
اسید فولیک ویتامین د۳
مصرف روزانه مرغ یا گوشت
استراحت مطلق
خرما روزی۴عدد با گردو

بادام

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاه‌پسرم مامان شاه‌پسرم قصد بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته نهم بارداری