سلام دوستان برای تشکیل قلب جنین چی بخورم؟

۵ پاسخ

انار خیلی خوبه واقعا تاثیرشو دیدم

به،انار
سوره یس بخونید

بادام و خرما زیاد بخور

بادوم خرما

عدس و لوبیا پخته تو غذا خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان کیان 🥰 کیمیا مامان کیان 🥰 کیمیا هفته شانزدهم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری