سلام مامانا برای تشکیل قلب جنین چی بخورم

۵ پاسخ

تشکیل قلب عزیزم بخدا که بخوردن نیست فقط توکل کن به خداکه همه چیز دست خودشه همه چیزم بخور استرسم نداشته باش ایشالا تشکیل میشه

هساد همونایی ک قبل میخوردی فقد استرس نداشته باش

به سیب گلابی بادام و نداشتن استرس

خرما.

سیب . بادام محب . خرما صبح ناشتا دوتا خرما دوبار سوره قدر بخون فوت کن وبخور

سوال های مرتبط

مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان کآرن💕 مامان کآرن💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان 🥰 کیمیا مامان کیان 🥰 کیمیا هفته شانزدهم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری