سلام مامانا واسه تشکیل قلب جنین چی بخورم؟

۶ پاسخ

تشکیل قلب اصلا به خورد و خوراک ربطی نداره به کیفیت اسپرم و تخمک ربط داره ، اگه نطفه قوی باشه ، زعفرون بخوری از پنج طبقه خودتو بندازی ، کل نه ماه حاملگی هیوی نخوری اون جنین تغذیه ی خودشو از بدنت انجام میده

گلابی به

گردو خرما بادوم درختی

انار هر روز بخور

خرما، بادوم درختی، انار

خرما عالیهعععع

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان دیانا مامان دیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان 🥰 کیمیا مامان کیان 🥰 کیمیا هفته شانزدهم بارداری