خانوما چی خوبه بخورم واسه تشکیل قلب و رشد جنین

تصویر
۷ پاسخ

خرما بخور عزیزم

به آب‌پز بخور

خرما🙃🙃

اسيدفوليك مهمه باقيش اهميتى نداره بخواد تشكيل بشه ميشه

دارو حتما باید دکتر واست بنویسه واسه من قرص پرگناکر نوشت عالی بود

چیزی برا تشکیل قلب که نیست اما فولیک اسید ویتامین دی و‌سیب بادوم خوبه عزیزم

سبزيجات برگ سبز خیلی خوبه نخود ،لوبیا عدس عالیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان کآرن💕 مامان کآرن💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان شاهان🍯🧸 مامان شاهان🍯🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۴ ماهگی