خرما بخور عزیزم
به آبپز بخور
خرما🙃🙃
اسيدفوليك مهمه باقيش اهميتى نداره بخواد تشكيل بشه ميشه
دارو حتما باید دکتر واست بنویسه واسه من قرص پرگناکر نوشت عالی بود
چیزی برا تشکیل قلب که نیست اما فولیک اسید ویتامین دی وسیب بادوم خوبه عزیزم
سبزيجات برگ سبز خیلی خوبه نخود ،لوبیا عدس عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.